УВАГА, шановні батьки!!!!

13,14,15 березня  2018 року

в закладі буде проведено медогляди учнів та вихованців.

 

15-16 березня 2017 року

буде проведено медогляд вихованців та учнів закладу!!!!

 

УКРАЇНА

ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ

Держпром, 9 під’їзд, 4 поверх, м. Харків, 61022, тел./факс (057)705-02-88

е-mail: priemnaya@dniokh.gov.ua р/р 35215001001577

 

 

 02.02.2017       №   01-38/484        .

 

Керівникам місцевих органів управління освітою

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про вищу освіту" щодо працевлаштування випускників» від
6 жовтня 2016 року № 1662-
VIII, Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.10.2016 № 1236 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 листопада 2016 року за № 1515/29645 «Про затвердження Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2017 році» відбулися наступні зміни щодо вступу молоді з сільської місцевості або селищ міського типу у педагогічні навчальні заклади:

1.           Змінено Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів (ст. 44 ЗУ «Про вищу освіту»): право на першочергове зарахування до вищих медичних і педагогічних навчальних закладів за державним замовленням мають особи, які уклали угоду про відпрацювання не менше трьох років у сільській місцевості або селищах міського типу.

2.           Змінено умови працевлаштування випускників вищих навчальних закладів (ст. 64. ЗУ «Про вищу освіту»): випускникам вищих медичних і педагогічних навчальних закладів, які уклали угоду про відпрацювання не менше трьох років у сільській місцевості або селищах міського типу, держава відповідно до законодавства забезпечує безоплатне користування житлом з опаленням і освітленням у межах встановлених норм.

У зв’язку з викладеним, пропонуємо активізувати роботу серед учнів старших класів у сільській місцевості або селищах міського типу щодо залучення іх на педагогічні спеціалності у вищі навчальні заклади під час вступної компанії у 2017 році та укладання з ними угоди про відпрацювання не менше трьох років у сільській місцевості і селищах міського типу.

 

 

Заступник

директора Департаменту                                                           О.О.Труш

Скачать
розпорядження облік дітей від 6 до 18.pd
Adobe Acrobat документ 712.1 KB


Звернення Директора Департаменту науки і освіти

Харківської обласної державної адміністрації до батьків учнів,

які прибули із Донецької та Луганської областей, АР Крим, та перебувають на території Харківської області

 

 

 

Шановні батьки!

Звертаємо Вашу увагу, що незабаром відбудеться свято - 1 вересня.  У цей святковий і посуті, новітній день кожна мати чи батько, дідусь чи бабуся прокинеться як найраніше, аби неодмінно провести свою дитину до школи.

Це день, з якого починається дорога у майбутнє.  Усім, хто прийде до навчальних закладів здобувати знання, бажаємо досягти своєї мети у житті, знайти взаєморозуміння з учителями, зустріти добрих та надійних друзів.

До шкільних парт сядуть не лише першокласники але і учні основної та старшої школи.

Щоб відбулося справжнє свято для Ваших дітей нагадуємо, що

відповідно до ст. 6 п. 5 Закону України «Про загальну середню освіту»  «Вiдповiдальнiсть за здобуття повної загальної середньої освiти дiтьми покладається на їх батькiв, а дiтьми, позбавленими батькiвського пiклування, - на осiб, якi їх замiнюють».

Радимо Вам, завчасно звернутися до найближчого навчального закладу для зарахування Вашої дитини на навчання на території Харківської області.

 

 

З повагою,

 

Директор Департаменту                                                    А.В. Бабічев

Поради батькам пятикласників

1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку.

7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

8. Не обмежуйте свій інтерес звичайним питанням типу: «Як пройшов твій день у школі?». Кожного тижня вибирайте час, вільний від домашніх справ, і уважно розмовляйте з дитиною про школу. Запам'ятовуйте окремі імена, події та деталі, про які дитина вам повідомляє, використовуйте їх надалі для того, щоб починати подібні розмови про школу.
Не пов'язуйте оцінки за успішність дитини зі своєю системою покарань і заохочень.

9. Ваша дитина має оцінювати свою гарну успішність як нагороду, а неуспішність - як покарання. Якщо у дитини навчання йде добре, проявляйте частіше свою радість. Висловлюйте заклопотаність, якщо у дитини не все добре в школі. Постарайтеся наскільки можливо, не встановлювати покарань і заохочень вони можуть привести до емоційних проблем.

10. Допомагайте дитині виконувати домашні завдання, але не робіть їх самі. Продемонструйте інтерес до цих завдань. Якщо дитина звертається до вас з питаннями, пов'язаними з домашніми завданнями, допоможіть їй знайти відповіді самостійно, а не підказуйте їх. Допоможіть дитині відчути інтерес до того, що викладають у школі.

11. З'ясуйте, що взагалі цікавить вашу дитину, а потім встановіть зв'язок між його інтересами і предметами, що вивчаються в школі. Наприклад, любов дитини до фільмів можна перетворити на прагнення читати книги, подарувавши книгу, по якій поставлений фільм. Шукайте будь-які можливості, щоб дитина могла застосувати свої знання, отримані в школі, в домашній діяльності. Наприклад, доручіть їй розрахувати необхідну кількість продуктів для приготування їжі або необхідну кількість фарби, щоб пофарбувати певну поверхню.

12. Особливі зусилля прикладайте для того, щоб підтримати спокійну та стабільну атмосферу в домі, коли в житті дитини відбуваються зміни. Намагайтеся уникнути великих змін чи порушень в домашній атмосфері. Спокій домашнього життя допоможе дитині більш ефективно вирішувати проблеми в школі.